Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

درد دل

می دانی من چـیستم؟من چیزی هستم مـقـدس.مرا هـرجا که به کمک خـدا احتیاج دارند با خود می برند.هـنگامی که عـزیزی به مسافـرتی می رود از من بر سرش پـلی می بندند تا خدا او را حفـظ کند.بر سر سفـره عـقـد مرا می گـذارند و امید دارند که تنها با گذاشتن من در آن مکان خوشبخت شوند.هـنگام بیماریها دستشان را بر من می کشند و بعد بر سر و روی بلکه شفا یابند.آیا تا به حال شده که عـروس یا داماد بر سر سفـره مرا بخوانند؟

آیا مرا می خوانید و به من عـمل می کنید؟یا اینکه مانند قـوم بنی اسرائیل که تابوت عـهـد را در جنگها با خود حمل می کردند تا با دیدن آن خداوند را به یاد آورند تنها مرا حمل می کنید!

من شیئی زینتی برای تزئین دکوراسیون کتابخانه نیستم.

من کلام خدا هستم....قرآن مجید.برکت من زمانی به شما می رسد که مرا بخوانید و به من عـمل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد