Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

هشدارهای پسر یخی

هشدارهای پسر یخی

 

دوربین مخفی توی حموم یک هتل ایرانی                فیلمبرداری از شخصی در حال حمام کردن                  عکسهایی از ...

مراقب باشید

هنگامی که به اماکن اینچنینی می روید بی پروا به مسایل خصوصی زناشویی نپردازید! ابتدا به بررسی مکان بپردازید و همه جای حمام و ... را چک کنید.

 

حماقت نکنید.از لحظات خصوصی زناشوییتان عکسبرداری و یا فیلمبرداری نکنید.ممکنه موبایلتان یا هر وسیله دیگری ربوده شود و به دست کسانی بیفتد که حتی آنان را نمی شناسید و نمی توانید از آنان شکایت کنید.

 

خانمها فکر نکنن که همجنسای خودشون هیچوقت از این بلاها سرشون نمی آورند.فکر می کنید از استخر زنانه عموی سبیل کلفت پسر همسایه فیلم گرفته؟؟؟!

 

هنگامی که کسی شما رو با فیلم جعلی و یا دستکاری شده برای اخاذی یا فساد تحت فشار گذاشت هول نشید و به کثافتکاریهای آن فرد لجن تن در ندهید.قبل از اینکه شما رو مثل سگ با قلاده ببنده و کنترل کنه خودتون به همسر یا اول به والدینتون و سپس به همسرتون بگید.مرگ یکبار شیون هم یکبار. اول و آخرش اونا می فهمند.پس خودتون بگید و جلوی زورگیری و اخاذی اون سگها(بلانسبت سگ) را بگیرید.

 

خودتون سر خود به مجازات این افراد نپردازید.بعضیهاشون خطرناکند.مملکت دادگاه و قانون دارد.

 

همه خصوصا خانمهای ایرانی که فکر می کنند ارزش آنان به قر کمر و...است (البته همشون این طوری نیستند و درصد ناچیزی انسان شریف بینشون پیدا می شه که ارزش خودش رو به عنوان یک خانم می دونه)و تنها هنرشون چرخیدن و رقصیدن در مجالس عقد و عروسی و جشن تولد و ... است بدانند که ممکنه یکی از همون رقاصه های مسخره فیلم رقص رو بده به یه آدم لات فاسد که فامیلشه.

 

مسایل زناشویی و جزییات روابط خود را جلوی دوستان مطرح نکنید.

 

تا یکی یه خوبی بهتون کرد وا نرید و فکر نکنید که خیلی انسان شریفیه.به سادگی گول ظاهر مهربان و مثلا رمانتیک افراد شیاد و فاسد را نخورید.

 

هرگز در غیاب شوهر یا زنتون کسی از جنس مخالف را به هر دلیلی مثل تعمیر لوازم و ... به خانه راه ندهید.مگر اینکه جز شما افراد دیگری که می شناسید و به آنان اعتماد دارید در خانه باشند.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد