Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

ماتریکس2 Matrix Reloaded

ماتریکس ۲  

Matrix Reloaded

کارگردان: برادران واچوفسکی

بازیگران: کیانو ریوز , کری آن ماس , لارنس فیشبرن.

در قسمت اول ماتریکس جهان همچنان توسط یک هوش مصنوعی و ماشینها اداره می شود. ماشینها تمام سرنوشت انسان ها را رقم می زنند. در واقع زندگی تنسان در اسارت یک برنامه کامپیوتری به نام "ماتریکس" است.

نئو(ریوز) یکی از انسانهایی است که هنوز آزاد است و زندگی اش توسط ماتریکس اداره نمی شود. او همواره با عده ای دیگر  در دنیای سری و پنهان در مرکز زمین زندگی می کنند , که تنها جای واقعی است که زندگی سیر طبیعی اش را ادامه می دهد و هنوز تحت سلطه ماشینها در نیامده است.

زمانی که ماتریکس به وجود چنین شهری پی می برد , ارتشی برای حمله و تصرف این شهر آماده می کند. ارتش عملیات حفاری خود را برای رسیدن به مرکز زمین آغاز می کند.

نئو , نامزدش "ترینیتی" (آن ماس) و مشاورش مورفیوس (فیشبرن) خود را آماده می کنند تا راهی بیابند که بتوانند به کامپیوتر های عظیمی که گرداننده جهان هستند دست پیدا کنند و از انهدام شهر توسط نیروهای ماتریکس جلوگیری نمایند.

قسمت اول ماتریکس که در سال 1999 ساخته شد , انقلابی در سینامی علمی _ تخیلی به راه انداخت و برنده جایزه اسکار شد. قسمت اول این فیلم مانند جنگ های ستاره ای الگوی بسیاری از فلمهای علمی _ تخیلی شد.

اما داستان ماتریکس در قسمت سوم که انقلابهای ماتریکس نام دارند و در پاییز امسال به نمایش در آمد, ادامه پیدا می کند. بیشتر صحنه های این دو قسمت با هم فیلمبرداری شده و اغلب بازیگران قسمت اول در دو قسمت دیگر این سه گانه بازی می کنند. 

هر سه قسمت این سه گانه توسط برادران واچوفسکی ساخته شده است. کیانو ریوز بازیگر سه گانه ماتریکس, بازیگر اصلی این مجموعه  با بازی در این فیلمه اعتبار خاصی به دست آورده است.وی برای بازی در این فیلم 10 میلیون دلار دریافت کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام

ظاهرا اهل هنر هفتم هستید . چرا در مورد سریالها چیزی نمی نویسید . مثلا : کدبانوهای مستاصل یا X فایل .

منتظر هستیم ...

موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد