Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

بهش شلیک کن : Shoot 'Em Up

Shoot 'Em Up

بهش شلیک کن : Shoot 'Em Up

 

 

بازیگران :

 

Clive Owen ...  Mr. Smith

 

 Monica Bellucci ...  DQ

 

 Paul Giamatti ...  Mr. Hertz

 

 Greg Bryk ...  The Lone Man

 

و.................                            سال : 2007   

 

ژآنر : اکشن

 

 

 

اقای اسمیت که در یک مکان خاص و در یک زمان خاص حضور دارد متوجه فرار یک زن حامله از دست افرادی می شود که قصد کشتن وی را دارند . متعاقبا اقای اسمیت به زن کمک می کند تا فرار کند اما وی متوجه نمی شود که چرا انها می خواستند این زن را بکشند و به خاطر همین از یک خانم به نام DQ کمک می گیرد و......

 

                                   ( بهش شلیک نکن  !)

 

در مورد بهش شلیک کن حرفهای زیادی می شود زد ! یک اکشن که کاملا گیج و سردرگم است . کلایو اون سال قبل فیلم بچه بشریت را بر پرده سینماها داشت بار دیگر در حال نجات یک بچه است و تقریبا همان کارها در یک فیلم اکشن ادامه می دهد ! . فیلم بیشتر از اینکه سعی کند به اکشن خالصی که طرفداران اکشن انتظار دارد بپردازد به مسائل حاشیه ای پرداخته ! و به همین دلیل این فیلم ترکیبی از چند فیلم شده است به عنوان مثال BMV ای که اسمیت در زمانی از فیلم در اختیار دارد ناخواسته بیننده را به یاد جیمز باند می اندازد ( با توجه به شخصیت اسمیت ) ایا کارگردان قصد این را دارد که از کلایو اوون جیمز باند بسازد ؟! .

در نقش مقابل کلایو اوون بازیگری حضور دارد که از اولین حضورش در سینما به زیبایی وی توجه کرده اند و صرفا چند فیلم مطرحی هم که بازی کرد به خاطر زیبایی اش بود . این بازیگر کسی نیست به جز مونیکا بلوچی . متاسفانه مشخص نیست که چرا مونیکا بلوچی برای یک فیلم اکشن انتخاب شده است و عدم توانایی در بازی در یک نقش اکشن به وضوح در وی دیده می شود به علاوه بلوچی نمی تواند به خوبی اتگلیسی صحبت کند و انگلیسی صحبت کردن وی در این فیلم کمی مصنوعی است و بیننده را اذیت می کند !.

 

 

کارگردان این فیلم مایکل دیویس است که البته کارگردان مطرحی نیست . کارگردانی دیویس در این فیلم بسیار تاریک و ازار دهنده است , وی با صحنه های اکشنی که در بعضی موقعها واقعا بیننده را گیج می کند نتوانسته به نکته اصلی فیلم که همان اکشن است به خوبی مسلط شود .

بهش شلیک کن یک اکشن نه چندان خوب است و دیدنش برای یک بار خوب است

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد