Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

یه عکس از بازیگر سریال..... یانگوم

مردونه این سریال چی داره که خودتونو کشتین براش؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مرد یخی چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

اینک نوبت توست که کمی بیاندیشی !


خوب ببین

هیچ کس نیست !

...

بسیار گوش کن

هیچ صدایی نیست !

...


از سخنوران تنها تو مانده ایی

و از بی کلامان ، من



فقط گوشهای من می تواند

دل نا آرامت را تسکین بخشد

پس مراعات کن مرا .!

......

نگران کر شدنم نیستم ،

بیم از آن روز دارم ، نداشتن مجال ، سکوت را پیشه ام کند

و به یکباره سنگینی سکوت ،

مرا بر سرت بکوبد

----------------------------
خب گل پسر من لینکت کردم.
دلت شاد پسر یخی


امضا:مرد یخی

بهروز چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

اره والا اخه کجاش قشنگه...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد