Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

اس ام اس

ترکه میره دستشوئی زنونه میگیرنش میگن : مگه کوری نمیبینی زنونست؟ میگه من چکار کنم اینجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه 

مامور سر شماری می ره دم خونه رشتیه می گه شما چند نفرید زنه بیرونو نگاه می کنه می گه من مشکلی ندارم شما چند نفرید؟؟؟؟؟؟؟؟ 

می دونی کی محرم همه هست؟
سوپر مارکت سر کوچه
!.
می دونی چرا ؟

چون به همه شیر میده

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
!
@
#
$
%
^
&
*
(
)
-
=
+

?
آخیش....خدا رو شکر،همه ی دکمه های گوشیم درست کار میکنه!!!

آخوند چراغ رو خاموش می کنه؟ میگه برادرها لخت شید سینه بزنید. یه ربع بعد آخونده میگه چراغها رو روشن کنید. ترکه داد میزنه میگه نه ، نه ، روشن نکنید من هنوز شورتمو پام نکردم

 

آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد........بوسه تصادفی است که خسارت ندارد .
.
.
.
.
.
.
.
.
چیه دنبالم راه افتادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونی این چیه؟!

(         ) (        ) (      ) (    ) (  ) ( )

این دل منه که روز به روز برات تنگ تر میشه

یه کی از خدا می پرسه که خدایا چرا هر گلی که زیباست خار داره

خدا میگه: اینطور نیست یه گل زیبا هست که خار نداره، ولی بهتره صداش نکنی

چون داره اس ام اس میخونه

گفت دراز بکش کشیدم گفت شل کن .... کردم فشار داد از هوش رفتم وقتی که به هوش اومدم دیدم خون میاد خیلی ترسیدم آخه برای اولین بار بود که دندونم رو میکشیدم

یک روزترکه میخواسته با ماشین بادوست دخترش بره بیرون به دوست دخترش میگه من میام جلوت توبگو دربست.دوست دختره یادش میره اشتباهی میگه مستقیم بعد ترکه میگه مسیرم نمیخوره.

تو مثل ستاره ها می مونی مثل اونا زیبا مثل اونا دست نیافتنی اما فقط یه
فرقی با اونا داری که اونا خیلی زیادن ولی تو یه تکی

|+| نوشته شده توسط amir در جمعه دهم فروردین 1386 ساعت 4:58 AM | نظر بدهید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد