Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

Iceboy

ادبیات انگلیسی.عکس.اس ام اس.مطالب علمی و ... در عرشه تایتانیک!

اس ام اس

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب،بیکاره سیب. حالا سیب هارو حذف کن از اول بخونش

یارو میره خواستگاری از دختره خوشش نمی یاد میگه شرمنده ما میریم یه دور میزنیم بر میگردیم.

یه روز یه ترکه میره مسجد کفشاشو در میاره وقتی بر میگرده میبینه کفشاش نیست بعد بت خودش میگه !!!! من کی رفتم

ترکه پنجره ساز بوده میره خواستگاری روش نمیشه شغلش رو بگه میگه ویندوز نصب میکنه

یه روز یه ترکه میزاره دنبال دزده از دزده میزنه جلو 

 

به ترکه میگن تو چرا فارسی بلد نیستی ؟ میگه : مگه من حضرت سلیمان هستم که زبان حیوانها رو بلد باشم

به یه نفر میگن با شمشیر جمله بساز میگه: فدات شم شیر داری

 


اگه این اس ام اس و خوندی یعنی دوسم داری.اگه پاک کنی عاشقمی. اگه جواب بدی دیوونمی.اگه جواب ندی یعنی من و میخوای.حا لا چی کار می کنی؟


یه بار از یه خر میپرسن چرا گوشهات بزرگه؟؟میگه هر خوشگلی بالاخره یه عیبی داره دیگه...


در هر زمان که احساس تنهایی کردی دستانت را باز کن سرت را بالا بگیر یک نفس عمیق بکش چشمهایت را باز کن و در آسمان نگاه کن و ببین از اون بالا کفتر می آید یک دانه دخترمی آید

دنیا رو بدون خانمها تصور کنید:
- بازارها خلوت
- پولها اضافه
- خیابونها خلوت
- شیطون بی کار
- مخابرات ورشکسته


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد